
Jedna z najlepszych rzeczy, jakie mogą przydarzyć się firmie. Sztuka profesjonalnej obsługi reklamacji i budowania na nich swojej sprzedaży.
Czas trwania: 2h
Cena: 99,00 zł – 1 osoba
Termin: Webinar będzie odbywał się regularnie raz w miesiącu, najbliższe terminy już wkrótce.
Dla kogo: Dla dyrektorów sprzedaży, kierowników, menedżerów odpowiedzialnych za zwiększanie sprzedaży w sektorze B2B poprzez profesjonalna obsługę klienta, ale także samych handlowców chcących rozwijać swój warsztat i doskonalić umiejętności sprzedaży.
Podczas spotkania zapoznasz się zasadami pracy z reklamacjami oraz sposobami radzenia sobie z trudnym, roszczeniowym klientem.
O czym będziemy mówić?
- Czym dla firmy jest reklamacja?
- Co ma wpływ na wierność stałego klienta?
- Dwa poziomy reklamacji
- Metody rozwiązywania reklamacji
- Technika POPO
- Jak budować sprzedaż na reklamacjach
- Dobre relacje z klientem zbudowane na reklamacji
Dla wszystkich osób zainteresowanych rozwinięciem tematu i omówieniem na przykładzie własnej firmy serdecznie zapraszam na konsultację jeden na jeden lub dwudniowe warsztaty on-line.