Jedna z najlepszych rzeczy, jakie mogą przydarzyć się firmie. Sztuka profesjonalnej obsługi reklamacji i budowania na nich swojej sprzedaży.


Czas trwania: 2h


Cena: 99,00 zł – 1 osoba


Termin: Webinar będzie odbywał się regularnie raz w miesiącu, najbliższe terminy już wkrótce.


Dla kogo: Dla dyrektorów sprzedaży, kierowników, menedżerów odpowiedzialnych za zwiększanie sprzedaży w sektorze B2B poprzez profesjonalna obsługę klienta, ale także samych handlowców chcących rozwijać swój warsztat i doskonalić umiejętności sprzedaży.

Podczas spotkania zapoznasz się zasadami pracy z reklamacjami oraz sposobami radzenia sobie z trudnym, roszczeniowym klientem.
O czym będziemy mówić?

  • Czym dla firmy jest reklamacja?
  • Co ma wpływ na wierność stałego klienta?
  • Dwa poziomy reklamacji
  • Metody rozwiązywania reklamacji
  • Technika POPO
  • Jak budować sprzedaż na reklamacjach
  • Dobre relacje z klientem zbudowane na reklamacji

Dla wszystkich osób zainteresowanych rozwinięciem tematu i omówieniem na przykładzie własnej firmy serdecznie zapraszam na konsultację jeden na jeden lub dwudniowe warsztaty on-line.