Sztuka profesjonalnej obsługi klienta z wykorzystaniem relacji wewnątrz firmy.


Czas trwania: 2h

Cena: 99,00 zł -1 osoba

Termin: Webinar będzie odbywał się regularnie raz w miesiącu, najbliższe terminy już wkrótce.

Dla kogo: Dla dyrektorów sprzedaży, kierowników, menedżerów odpowiedzialnych zwiększanie sprzedaży w sektorze B2B poprzez profesjonalną obsługę klienta, ale także samych handlowców chcąc rozwijać swój warsztat i doskonalić umiejętności sprzedaży.

Podczas spotkania zapoznasz się zasadami profesjonalnej obsługi klienta, która zaczyna się już w pierwszym momencie styku klienta z marką.
O czym będziemy mówić?

  • Ścieżka zakupowa klienta.
  • Bezpośrednie i pośrednie punkty styku klienta z marką.
  • Czy handlowiec ma wyłączny wpływ na sprzedaż i wyniki firmy?
  • Co ma wpływ na wierność stałego klienta?
  • Który dział w firmie jest najważniejszy?

Nauczysz się patrzeć na sprzedaż poprzez pryzmat wszystkich punktów styku klienta z marką oraz zwiększać wyniki sprzedażowe firmy poprzez eliminację słabych ogniw przedsiębiorstwa.

Dla wszystkich osób zainteresowanych rozwinięciem tematu i omówieniem na przykładzie własnej firmy serdecznie zapraszam na konsultację jeden na jeden lub dwudniowe warsztaty on-line.